ØБаланың ұсақ қол маторикасының толық дамымауы; (ұялы смартфондар, планшет, ноутбук т.б.) техникаларда бала ұзақ уақыт бойы пайдалану.
ØОтбасында балаға педагогикалық көңіл бөлінбеуі (ата-ана жұмыс басты) күніне 30 мин.;
ØТілдік құрылым дыбыстық артикулдар толық естілмейді ата-ананың көңіл бөлмеуі (логопед, дефектолог мамандарынан кеңестер әрі қарай жұмыс);
Ø Баламен мемлекеттік тілде қарым-қатынас жасау; (мадт. “Баланы қай тілді мектепке берген дұрыс?”)
Жазуға кірісерде алғашқы күннен бастап
орындалуға тиісті гигиеналық талаптар мыналар:
а) дәптер партаның үстіне, баланың кеудесінің қақ ортасына тура келетіндей болып көлбетіле (оңға 65 º ) қойылады;
ә) бала басын оңға не солға, иықтарын кеудесін алға немесе артқа қисайтпай, аяқтарын қатар қойып, алдына түзу қарап отырады. Бұл олардың омыртқалары, көкірегі дұрыс жетілу үшін қажет;
б) балалар табандарын еденге еркін басып отырады. Тізені қатты бүкпей, бір аяқты екінші аяқтың үстіне қоймай, аяқтарын алға, артқа сілтемей отырғаны дұрыс;
в) партаға көкіректі тіремеу керек. Өйткені бұл жағдайда тыныс тарылады, жаңа өсіп келе жатқан кеудені бұзады;
г) қаламды ұстағанда саусақ қаламұштан 3 см-дей жоғары тұратындай болып және қаламның жоғарғы жақ ұшы оң иықтың тұсына дәл келетіндей жағдайда болғаны жөн;
д) жазғанда баланың көзі мен дәптер аралығындағы қашықтық 25-30 см сақталуға тиіс.
НАВЕРХ